Częste pytania

Podstawową metodą rozliczenia jest płatność kartą kredytową lub płatniczą. Jeśli podali Państwo dane karty podczas rezerwacji, obciążymy ją zgodnie z wybraną opcją rezerwacji. Akceptujemy płatności w systemie MOTO (mail order / telephone order). Oprócz płatności kartą akceptujemy również:

  • płatność BLIK
  • przelew bankowy na konto: PKO BP 69 1020 1462 0000 7202 0365 9208
  • płatność na miejscu gotówką lub kartą – w takim przypadku podbieramy opłatę w wysokości 50 zł

Zwierzaki domowe są u nas mile widziane. Aby zagwarantować zawsze najwyższy poziom czystości w naszych apartamentach, pobieramy opłatę dodatkową w wysokości 100 zł za cały pobyt.

Oczywiście. Prosimy o przesłanie danych do faktury na nasz adres e-mail. Prześlemy ją w odpowiedzi zwrotnej w ciągu jednego dnia.

Nie jesteśmy typowym hotelem i nie posiadamy stacjonarnej recepcji. Nasze apartamenty mieszczą się w różnych częściach miasta i są całkowicie samoobsługowe. Pozostajemy do Państwa dyspozycji telefonicznie lub za pośrednictwem mediów elektronicznych. Jeśli sytuacja tego wymaga lub macie Państwo takie życzenie, nasza obsługa oczywiście pojawi się na miejscu.

We wiadomości e-mail, którą otrzymacie Państwo po dokonaniu rezerwacji, zawsze informujemy gości o opcjach parkingowych. Większość naszych apartamentów znajduje się w strefie B miejskiego parkowania, gdzie wzdłuż ulicy oraz ulic sąsiednich wyznaczone są strefy parkingowe. Parkowanie jest płatne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 17:00. Najwygodniejszą formą płatności jest aplikacja SkyCash.

W przypadku chęci skorzystania z parkingu strzeżonego lub gwarantowanego miejsca parkingowego prosimy o kontakt.

W sprawie rezerwacji pozostajemy do dyspozycji naszych gości w godzinach 8:00 – 17:00. W pozostałym czasie prosimy o kontakt jedynie w sytuacjach niezbędnych dla prawidłowego i bezpiecznego korzystania z apartamentu. Przez całą dobę można się z nami kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej. Odpowiadamy najszybciej, jak to możliwe.

Zgodnie z naszym regulaminem organizowanie przyjęć lub imprez nie jest dozwolone. Ze względu na lokalizację apartamentów w budynkach mieszkalnych, nasi goście zobowiązani są również do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach 22:00 – 6:00. Zaproszenie gościa na spotkanie lub w odwiedziny jest oczywiście dozwolone. Nie zezwalamy jednak na zapraszanie gości z zewnątrz na nocleg bez uzgodnienia tego z nami.

Naturalnie! Apartamenty wyposażone są w świeżą pościel najwyższej jakości i ręczniki oraz podstawowe kosmetyki dla każdego gościa.